Zákaznický portál

Vážený zákazníku, dovolte nám, abychom vás krátce seznámili s novou zákaznickou podporou společnosti NETTO Electronics s.r.o. Tento systém jsme zprovoznili, abychom vám pomohli vyřešit vaše problémy jednodušeji a efektivněji, neztratili jste kontinuitu v řešení problému a vždy měli případnou referenci řešeného problému a to tak, že všechny vaše případy a jejich řešení jsou v tomto systému zaznamenány a jsou také jednoduše dohledatelné.

Přístup do systému

Na stránce http://support.vahynetto.cz se nachází klientská část systému podpory, kam je možné se přihlásit stisknutím tlačítka Přihlásit se v pravém horním rohu. Následně zadejte vaše uživatelské jméno a heslo, které jsme vám zaslali v e-mailu s informacemi k přihlášení do systému podpory.

Pokud jste heslo zapomněli, dejte nám prosím vědět na info@vahynetto.cz a my vám nové heslo obratem zašleme.

Zadání požadavku přímo v systému

Po přihlášení vám systém nabídne, pokud ještě za vaši společnost žádný požadavek zadán nebyl, formulář pro zadání nového požadavku. V tomto formuláři většinou stačí vybrat jakého tématu se váš požadavek týká, zadat předmět a popis vašeho požadavku. U některých požadavků je možné, že systém bude požadovat nějaké další informace, jako je např. závažnost problému nebo jakou verzi systému NETTOControl aktuálně používáte.

Pak již stačí požadavek odeslat a systém jej uloží a podá informaci zodpovědným osobám, že tento požadavek vznikl.

K požadavku také můžete připojit přílohy, např. s otiskem obrazovky, nebo soubory jiné povahy. K tomu můžete použít výběrového okna či prostým tažením souboru do prostoru pod zadáním popisu požadavku.

Zadání požadavku pomocí e-mailu

Požadavek také můžete zadat pomocí e-mailu a to tak, že na e-mailovou adresu support@vahynetto.cz z e-mailové adresy, pod kterou jste zde registrováni, odešlete e-mail. Systém vám následně po jeho zpracování zašle potvrzovací e-mail s číslem nového požadavku. Požadavek se automaticky zařadí pod vaši společnost.

Přílohy tohoto e-mailu budou automaticky přidány k požadavku jako jeho přílohy.

Jiné způsoby zadání požadavku

Požadavek je také možné zadat např. pomocí telefonu a to tak, že osoba, se kterou požadavek řešíte, zadá obsah požadavku za vaši osobu. Tak budete mít i přehled o požadavcích, které vznikly jinou cestou, než pomocí systému či e-mailu.

Správa požadavků

Po kliknutí na tlačítko Požadavky v menu systému se vám zobrazí seznam všech požadavků, které jsou zadány pod vaší společností. V seznamu uvidíte číslo požadavku, kdy byl do systému zadán, předmět požadavku a jaké oddělení se daným požadavkem zabývá.

Zde můžete kliknutím na číslo požadavku či jeho předmět zobrazit celý požadavek se všemi jeho dostupnými informacemi a průběhem řešení.

Pokud vámi hledaný požadavek v seznamu nevidíte, můžete jej vyhledat pomocí formuláře zadáním jeho čísla či části do něj zadaného textu.

Požadavek je možné si v jeho detailu také vytisknout do PDF souboru pomocí tlačítka Tisk.

Odpověď na požadavek

Pokud vám náš zaměstnanec zašle na požadavek odpověď, s největší pravděpodobností vám zasílá informaci, jak je možné problém vyřešit nebo jak jej vyřešil. Je však také možné, že bude po vás požadovat další informace pro řešení daného problému. Ty mu můžete poskytnout pomocí odpovědi na požadavek, kterou zadáte v detailu požadavku pomocí vstupního pole Zaslat odpověď.

Odpovědět na požadavek můžete také pomocí e-mailu, pokud odpovíte na e-mail, který vám přišel s odpovědí našeho zaměstnance. Systém váš e-mail s odpovědí zařadí jako odpověď k danému požadavku a informuje o této skutečnosti řešitele požadavku.

Ukončení řešení požadavku

Pokud jste prosím s vyřešením požadavku spokojeni a není potřeba jej již dále řešit, zadejte prosím odpověď, že je možné daný požadavek uzavřít. Pověřený zaměstnanec takový požadavek pak následně uzavře a nebude se vám zobrazovat mezi otevřenými požadavky.

Váš profil

K informacím, které vedeme o vaší osobě, se dostanete stisknutím tlačítka Profil v pravém hornímu rohu. Tyto informace můžete samozřejmě sami změnit.